Feedback


Gratis ophaal- en afleverservice.
Levenslange garantie.
Originele onderdelen.
Gecertificeerde technici.
Behoud van data.
Gratis diagnose.

Algemeen

Zijn jullie in het weekend geopend?

Op zaterdag kunnen wij je helpen op afspraak. Zondag zijn we gesloten, dus als er op zondag iets met je toestel gebeurt is het even doorbijten tot het weer maandag is.

Wat zijn jullie locaties?

Wij kunnen je in elke plaats in zowel Nederland als Belgiƫ helpen. Je mag kiezen of wij je toestel gratis op mogen komen halen, wij bij je op locatie de reparatie mogen uitvoeren of dat je zelf je toestel gratis aan ons wilt toesturen.

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 18:00 uur. Op zaterdag werken wij op afspraak. Op zondag zijn wij gesloten.

Bestellen

Ik weet niet wat ik moet selecteren?

Onze experts helpen je graag bij het maken van de juiste keuze. Welke keuze je ook maakt, onze experts voeren altijd een gratis diagnose uit om vast te stellen welke reparatie het beste is voor je toestel.

Vraag het onze expert

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Je mag ons altijd bellen of een e-mail sturen met de wijziging van je bestelling. Mocht je een bestelling willen annuleren, wat wij natuurlijk erg jammer zouden vinden, mag je dit minimaal 24 uur voorafgaand aan de reparatieafspraak telefonisch of per e-mail aan ons kenbaar maken. Je ontvangt dan netjes een bevestiging van de annulering per e-mail.

Betaling(en)

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

De keuze is reuze: zo kun je bij ons betalen via iDeal, Bitcoin, IBAN, Bancontact, Sofort, KBC/CBC en Belfius. In ons repair center heb je ook nog de mogelijkheid om te betalen in contanten of met de pin.

Wanneer moet ik betalen?

Je betaald bij ons pas zodra de reparatie is voltooid. Je ontvangt van ons na de reparatie een e-mail met de betaallink. Zo kun je gemakkelijk en snel online betalen.

Klacht

Mijn apparaat is niet goed gerepareerd, wat nu?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses! Neem direct even contact op met onze klantenservice via 088 - 9999 333 en dan gaan we zoeken naar een gepaste oplossing.

Hoe kan ik een klacht bij jullie melden?

Een klacht, dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses! Neem direct even contact op met onze klantenservice via 088 - 9999 333 en dan gaan we zoeken naar een gepaste oplossing.

Ophaalservice

Hoe kan ik het beste de zending verpakken?

Wij adviseren een stevige (originele) doos. Vul deze op met bescherming zoals o.a. luchtkussentjes, piepschuim, foam of kranten.

Wie haalt mijn toestel op?

PostNL zal het toestel bij je ophalen. Je hoeft enkel het toestel in een doos te stoppen. Wij zorgen voor de labels en het papierwerk.

Hoelaat komt PostNL mijn toestel ophalen?

PostNL komt je toestel ophalen rond hetzelfde tijdstip zoals ze gewoonlijk bij je in de wijk pakketjes bezorgen.

Kan ik zelf een ophaaltijdstip selecteren?

Wij zouden je heel graag een tijdstip willen laten selecteren, helaas is deze optie bij PostNL nog niet mogelijk. PostNL komt je toestel ophalen rond hetzelfde tijdstip zoals ze gewoonlijk bij je in de wijk pakketjes bezorgen.

Is mijn zending verzekerd?

Jazeker! Onze gratis ophaalservice is inclusief verzekering.

Start de ophaalservice

Reparatieproces

Werken jullie met originele onderdelen?

Ja, wij werken uitsluitend met originele onderdelen. Dit om de kwaliteit en de garantie te kunnen waarborgen.

Start reparatie

Behoud ik mijn data?

Ja, alle reparatie worden uitgevoerd met behoud van data. Wij adviseren wel altijd om zelf even een back-up te maken van je gegevens.

Start reparatie

Dien ik mijn bestanden van het toestel af te halen?

Nee, alle reparaties worden uitgevoerd met behoud van data. Wij adviseren wel altijd om zelf even een back-up te maken van je gegevens.

Hoelang duurt mijn reparatie?

Gewoonlijk voeren wij de reparatie binnen 30 minuten voor je uit. Mocht het om een complexere reparatie gaan dan stellen wij je hier van op de hoogte.

Start reparatie

Wanneer heb ik mijn toestel terug?

Indien je hebt gekozen voor de gratis ophaal- en afleverservice of gratis opsturen heb je gewoonlijk binnen 2 dagen (na de dag van ophalen/opsturen) je toestel weer in huis. Voorbeeld: Als je toestel maandag wordt opgehaald heb je hem woensdag weer in huis. Mocht je spoed hebben met de reparatie kan je onze klantenservice bellen en vragen om een reparatie op locatie.

Start reparatie

Wat is de status van mijn reparatie?

Bij aanmelding van je reparatie ontvang je een link in onze bevestigingsmail. Via deze link heb je inzicht in de status van je reparatie en kun je alle informatie terugvinden. Daarnaast sturen wij je ook een status update e-mail bij elke verandering van de status van je reparatie. We houden je dus altijd bij elke stap op de hoogte! Mocht je er niet uitkomen dan mag je ons natuurlijk altijd even bellen of een berichtje sturen.

Verzekering

Dien ik de reparatie eerst bij mijn verzekeraar te melden?

Dit is per verzekering verschillend. In de meeste gevallen wilt de verzekering vooraf kennis hebben genomen van de schade aan je toestel. Voor meer informatie wil ik je adviseren contact op te nemen met je verzekering.

Offerte voor verzekeraar opvragen

Mijn verzekering vraagt om een offerte, wat nu?

Je kan eenvoudig direct zelf je offerte online samenstellen. Je ontvangt deze dan direct in je mailbox. Mocht je er niet uitkomen mag je ook onze klantenservice vragen om je een offerte te sturen. Dit kan via support@probello.nl of even bellen via 088 - 9999 333.

Offerte voor verzekeraar opvragen

Moet ik zelf betalen of doet mijn verzekering dat?

Dit is per verzekering verschillend. In de meeste gevallen vergoed je verzekering achteraf de kosten. Voor meer informatie wil ik je adviseren contact op te nemen met je verzekering.